FruAndersson

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Andersson - 8 april 2011 07:06

Ja, behöver egentligen inte skriva mer än TRÖTT. Blev kvar rätt länge på jobbet igår och när jag kom hem var Samuel lite bökig så idag känner man att man lever. Tänk vad roligt det skulle vara att en dag vakna upp och klockan är nio! Snacka om paff man skulle bli. Barnen är som små väckarklockor som helt utan hänsyn vaknar runt sju varje morgon, oavasett om de varit vakna längre på natten. Men det är som det är, bara å gilla läget. Jonas är förkyld med och hemma från jobbet så snart är det min tur, förkylningar trivs bra hos mig har jag märkt.


Igår fick jag besked om det där jobbet. Nej jag fick det inte och ja, jag är besviken för jag ville verkligen ha det. Har man suttit tre timmar i intervju kan man inte vara annat liksom. Men men.. jag kommer snart över det och tar nya tag. Har redan hittat ett som jag ska söka. Ska bara skriva ihop något riktigt bra.


Tjing så länge 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards