FruAndersson

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Andersson - 21 april 2011 10:36

Ja, det är härligt med påsk och imorgon tar jag barnen och åker till mina föräldrar och hälsar på över helgen. Det ska bli roligt för det var ett tag sedan nu. Ena vovven har fått valpar så Saga tjatar och vill åka dit fort som bara den och titta på dem. Hon ska absolut hålla i en säger hon. Vi får väl se.


Har väl både bra och dåliga nyheter kan man säga. Diskmaskinen är lagad. Jonas pappa med bror lyckades fixa den så det är helt kanon! Två tusen spänn sparade där. MEN, ja som vanligt ett men.. nu måste vi lägga de pengarna på en ny cykel istället för våran nya blev stulen utanför Jonas jobb igår. Japp, så är det. Med barnsadel och alltihop. Nu när man verkligen vill cykla till jobbet med. Ska se om vi kan få fram ett kvitto på cykeln så kanske det kan gå på hemförsäkringen. ÅÅHH vill inte ha mera tråkiga utgifter nu.


Nästa tråkiga nyhet är att råttan/råttorna är tillbaka, hörde dem häromdagen igen, knaprandes och prasslandes. Igår ringde jag Anticimex igen och de ska komma på tisdag och lägga ut lite starkare grejer. Något less på detta, ja.


Men.. som sagt det är PÅSK och jag ska äta massor med godis hela helgen och bara myyysa ute på landet. Sänder en påskhälsning till alla läsare.




    

Av Andersson - 21 april 2011 10:26

Står och ska hjälpa Saga med dragkedjan på tröjan och hon får se några knappar som inte är knäppta på min tröja...


Saga - Mammaaa...

(börjar knäppa mina knappar på tröjan)

Man måste trycka igen knäpparna. Annars synd dom dära (pekar ner på mina boobies)


Jag - *fniss* Jaa det har du rätt i


Saga - (med viktig röst) Ser du några andra människor som har så?


Jag - Nej .. det har du helt rätt i , bra att du såg det. Det är ordning på dig Saga, du vet hur det ska vara.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards