FruAndersson

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Nu är glada julen slut

Av Andersson - 5 januari 2011 17:05

Idag städade vi bort julen, inte en endaste julpryl finns kvar och jag fick till och med min man till att stryka gardiner OCH två dukar. De ni! Och jag har det på bild dessutom. Är ju inte varje dag man har sin man i vardagsrummet som står och stryker gardiner och dukar I BAR ÖVERKROPP!!! haha

 

  

  

På eftermiddagen idag var Saga och jag i statsparken och åkte skridskor med kompisen Maya och hennes mamma Sofia. Det var helt otroligt idylliskt vackert. Allt var vitt och det fanns en liten isbana man kunde åka på. Ett av träden var upplyst med massor av små ljus och det snöade lite lätt. Helt otroligt fint var det! Självklart hade fru Andersson glömt kameran hemma.. suck.. Saga tyckte inte det var lika kul att åka idag så för hennes del blev det inte mycket åka. Efteråt gick vi och fikade på Janelings, det var mer intressant.


Ser fram emot morgondagen. Då ska jag och girlsen ut och käka som vi brukar göra ibland. Bord är bokat och det ska bli sååå kul! See ya tomorrow girls!!!   

 
 
Ingen bild

mig.

6 januari 2011 19:28

Hej!
jag såg att du hade vart in på en av mina kompisars bloggar å då tänkte jag att jag kunde kika in på din blogg. Mkt fin är den. Och din var man ju rikitgt het.! Det vore inte fel om man fick en smakbit av han ! ;)

Andersson

7 januari 2011 11:05

Å, tusen tack :-)

haha! Ja visst är han fin? Du får önska dig en egen att mumsa på till nästa jul :-) fast de riktigt bra är sällsynta, iaf de som stryker. Jag hade tur som hittade min hehe

 
Micke

Micke

6 januari 2011 21:03

Han ler också så du har säkert mutat han med något speciellt :)

http://tomten.bloggplatsen.se

Andersson

7 januari 2011 11:01

Muta? Nä här använder vi oss av hot :-) Nej, skämt å sido han försökte stabilisera upp sin manlighet lite grann iaf genom att stryka i bar överkropp :-)När jag drog fram kameran blev han lite förlägen tror jag :-)

 
Micke

Micke

8 januari 2011 00:37

Tro fasen de när han tanken slog han att du skulle lägga ut bilden på Bloggen :)

http://tomten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 april 2013 10:24

Där är jag just nu. Skicka in kameran på lagning eller vänta på nästa tillfälle jag ska till Stockholm och lämna in den då. Hm.. För övrigt är vi hemma idag med men har räknat med att jobba imorgon igen. Överväger att rigga fotostudio i vardagsru...

Av Andersson - 15 april 2013 09:50


Hej blogg! Det var länge sedan. Nu när man ändå är hemma och vab:ar kanske man kan göra ett tappert försök att få igång bloggen igen. Skulle behöva göra om min header med men det får vara ett senare projekt. Samme och jag är hemma idag och snorar i k...

Av Andersson - 10 november 2012 14:25


På förmiddagen åkte vi till statsparken med barnen för att mata änderna och leka lite i lekparken. Till en början tyckte Samme att det var riktigt skoj med änderna som flockades runt hans fötter men efter att en and tog hans lilla finger för en brödb...

Av Andersson - 29 oktober 2012 17:25

Idag är det riktigt blåsigt och bitigt ute. Tog en promenad till konditoriet med Elin och barnen, gick hem och fikade. Mer än så har jag inte velat vara ute idag. Har lyckats sitta ner och redigera förra helgens foton med men jag är långt ifrån klar....

Av Andersson - 16 oktober 2012 21:10


Kan inte påstå att jag är en person som tror på övernaturliga ting som spöken, andar och andra väsen. Kan inte heller minnas att jag någon gång har sett eller varit med om något som skulle kunna tolkas som något övernaturligt. Men min 2 åriga son har...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards